torsdag 13. mai 2010

Oppsummering 2. termin

En liten oppsummering over hvordan det har vært å jobbe i faget Trykk og Foto.


a) Foto:
Jeg synes det har vært veldig kjekt å jobbe med foto. Jeg har lært veldig mye i faget om blant annet blenderåpning, lukkertid, studio, portrettbilder og lys. Jeg har også lært mye redigeringsmetoder i PhotoShop CS3, noe jeg synes er veldig gøy å jobbe med. I tillegg har jeg lært effekter på selve speilreflekskameraet. 
Det har vært veldig spennende å ta fotografier til innleveringer, samt sett andre sine bilder og bli inspirert av deres interessante ideer. 


Jeg synes selv at jeg har fått nok utfordringer innen faget Foto, i akkurat mitt nivå. Jeg synes derimot at det hadde vært kjekkere med litt mindre innleveringer av 5 kategorier (selv om kategoriene forandres hver gang!). Men, jeg synes det har vært flere varierte oppgaver i faget, så er veldig fornøyd. 


Å jobbe med foto i dette faget har gitt meg inspirasjon til å fortsette å ta bilder, og bruke det jeg har lært! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar