tirsdag 11. mai 2010

Mitt beste bilde

Mitt beste bildet vil jeg personlig mene er bildet av kirken. Dette synes jeg fordi det er veldig mystisk, spennende og interessant å se på, samtidig som vinkelen gjør bildet mer spesielt. 
Jeg liker de små detaljene (dekoren) på kirken, samtidig som jeg liker den hvite, lyse flystripen som kutter bildet og lager en interessant detalj!


Jeg ville ha bildet i sepia-effekt fordi jeg synes det gjør bildet veldig spennende, og er litt annerledes enn svart/hvitt. 



Lyset på bildet gjør at det blir veldig vakkert og kirken blir framhevet godt. Detaljene blir også framhevet veldig mye. Jeg har skrudd opp kontrastene ett hakk slik at bildet skal få litt mer forskjell mellom lyst og mørkt. 

Jeg er veldig fornøyd med dette bildet, og synes det er, til tross for at motivet kan virke litt kjedelig og enkelt, spennende å se på. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar