tirsdag 5. januar 2010

Oppsummering 1. termin

I trykk og foto i år har jeg lært veldig mye interessant. Jeg har fått lære nye teknikker innen foto, redigering og trykk. Har lært om blender og lukkertid innen speilreflekskamera, noe som passer veldig bra i og med at jeg har fått nytt kamera til jul som jeg gleder meg til å bruke!


Vi har lært å trykke på tekstil, noe som var veldig spennende fordi jeg fikk prøvd noe jeg aldri har prøvd før. I tillegg har vi reist på en del ekskursjoner og utstillinger, og selvom jeg ikke fikk med meg alle synes jeg de jeg var med på var veldig gøy!


I tillegg til å ha lært om trykking, fotografering og grafisk kunst har jeg også fått lært en del digitalt. Har laget min første blogg og lært veldig mye innen denne, samt hva en wiki er og hvordan den fungerer. Photoshop og iPhoto har også blitt brukt. Vi har fått lære nye uttrykk og jeg har med dette faget fått flere ideer når jeg fotograferer!



Bildet er tatt med mitt nye kamera Nikon D5000

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar