tirsdag 29. september 2009

Favorittbildet!

Samtidig som vi skulle levere inn 10 bilder vi var fornøyde med, skulle vi også levere inn et bildet vi likte ekstra godt, her er mitt: 




Dette bildet likte jeg fordi jeg synes det var så interessant å se på, så mye som skjer på en gang - men alikevel veldig enkel idé. Her gikk jeg ned til et lite vann og var på utkikk etter refleksjon fra trærne over. Samtidig kastet jeg noen steiner ut i vannet for å lage små ringer/bølger. Jeg har ikke gjort så mye med bildet - bare skrudd opp kontrasten og tatt på svart hvitt, det var ikke så mange farger på bildet, og jeg synes at svart/hvitt-bilder minner om høsten. 
Lyset og komposisjonen i bildet er veldig tilfeldig, jeg var heldig her synes jeg.


Bildet kan ligge under kategoriene "høst" og "refleksjon", og jeg lærte her at det ikke er så lett å få til et slikt bilde uten at det bare ser rotete ut..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar